Gott nytt år!

Snart nytt år, dags att summera året som gått och se framåt mot nästa. 2013 har verkligen varit ett år fullt av aktivitet! Vi har bland annat ordnat strandskyddsfest, cykeltur, klimatguidning, kurs i permakultur, tracking, kläd- och plantbytardag, intressanta föreläsningar i Framtidsakademin. Och så har vi varit med och arrangerat den fantastiska Framtidsveckan, där en mängd personer, föreningar och företag såg till att Värmdö sjöd av aktivitet under en vecka i september.

Nu håller vi som bäst på med vårens program. Det blir en mix av naturupplevelser och nyttig kunskap, såväl praktisk som teoretisk. Programmet kommer att läggas upp här på sidan när det är klart, och skickas ut med posten till alla våra medlemmar.

Stort tack till alla som varit med oss under året! Hoppas vi ses nästa år!