Alla barn kan bli natursnokar!

Vår nya natursnoksledare Jannike

Natursnokarna är Naturskyddsföreningens barn- och familjeverksamhet, och Värmdökretsen har fått en egen Natursnoksledare, Jannike Norlin. Första träffen är söndag 26 oktober på Ingarö sportfält kl 10-13.  Då tänder vi en eld och lär känna varandra, pratar om, tittar på och målar hösten.
Aktiviteterna kommer att variera beroende på årstid, vilken ålder det är på barnen och vilka intressen deltagarna har. Alla barn mellan 2 och 12 år, som har med sig en vuxen och är medlemmar i Naturskyddsföreningen, är välkomna. Vid frågor når man Jannike på jannikenorlin@hotmail.com eller 070-582 15 52.

Om du vill veta när nästa träff är och vad som händer då, är det bara att hålla koll på vårt program (bland flikarna högst upp på sidan) och i vår kalender här till höger.