Inbjudan till medlemsmöte den 30 september

Välkommen på ett öppet möte för alla medlemmar, och andra som är nyfikna på Naturskyddsföreningen och vad vi gör.

Välkommen hit och diskutera just de frågor som du brinner för!

Tid och plats: 30 september kl 18-20, Ekedalsskolans matsal. Adress: Höjdhagsvägen 1 i Gustavsberg.

Är du orolig över kommunens planer på att bygga vägar genom skogar och friluftsområden?

I Ekedal finns ett starkt och välorganiserat folkligt motstånd mot planerna – men vem räddar Storskogen i Hemmesta?

Vi i styrelsen vill gärna träffa så många medlemmar som möjligt och få veta vilka frågor som engagerar mest. Är det klimatet, kemikalier, maten, skogen, havet, djuren eller något annat?

Har du synpunkter på vilka aktiviteter vi ska göra, eller är det något du vill lära dig mer om?

Eller kom för att träffa andra människor i din närhet som bryr sig om natur och miljö.

Vi bjuder på ekofika: kaffe, te och smörgås.

Anmäl dig gärna till outi.kilkki@gmail.com eller 076-777 55 66 så vi vet hur mycket fika vi ska fixa!