Välkommen på årsmöte den 9 mars

Hur jobbar Värmdö kommun med naturvärden?
Och hur hittar man smultronställen i Värmdö? Många är hitflyttade för längre eller kortare tid sedan, och har kanske inte koll på all fin natur som finns i Värmdö. Anna Gabrielsson, som jobbar på kommunen, kommer att berätta om bland annat de fina vandringslederna som finns i vår kommun samt hur kommunen arbetar med naturvärden.

Efter föredraget är det dags för årsmöte med verksamhetsberättelse och val av ny styrelse samt diskussion. På årsmötet har alla medlemmarna chansen att komma till tals och komma med idéer och önskemål för föreningens arbete under kommande året.

Tid och plats: Ungkuturhuset Gurraberg, 9 mars kl 18.30.

Vill du engagera dig i styrelsen? Rekrytering av nya styrelseledamöter pågår ändå fram till årsmötet. Hör av dig till valberedningen sv.lundquist@telia.com i så fall.