Höstens program tillsammans med Värmdö bibliotek

• Familjedag med cykeltema Söndag 22/9 kl 11–15. Vi firar Bilfria dagen vid Runda huset ihop med biblioteket. Vi ska försöka ordna en enkel cykelverkstad och laga punkteringar, justera växlar och utföra andra småfix. Ta med era cyklar och ev. nya slangar, däck, m.m. Andra som har verktyg och kunnande är också välkomna att hjälpa till!
  • Upptäck Skeviksgrottan (5 km t/r) Lördag 26/10 kl 11–15. Samling framför Runda huset kl 11! Spännande familjevandring till Skeviksgrottan med Naturskyddsföreningen. Sedan samling på biblioteket och lite prat om de djur och växter vi sett längs vägen.
  • Leksaksswap i Runda huset Lördag 30/11 kl 11–15. Fira Köpfria dagen med Naturskyddsföreningen och biblioteket! Byt bort en leksak – eller max. 3 st. – och få lika många tillbaka.