2024 vinteraktiviteter i Värmdö

2024 har precis trätt in och vi vill göra er uppmärksamma på två aktiviteter som dyker upp redan nu i januari.
Som vanligt tänds elden vid Skeviks grotta på Trettondagen, lördagen 6/1 mellan kl. 12-14 – föreningen bjuder på ekologisk korv och vegokorv med bröd. Ta med något varmt att dricka samt vännen eller familjen och grilla och umgås! Ingen föranmälan behövs.

Det behövs hopp och det behövs agerande i vår nutid, vi vill därför bjuda in till en Hållbarhetsfestival den 27/1 i Gustavsberg för att inspirera till detta.
Det är vi som tillsammans med Omställning Värmdö samt Kulturföreningen i Gustavsberg som bjuder in till en heldag på temat hållbarhet på Gustavsbergsteatern.
Det blir film, musik, workshops, inspirerande föreläsningar, fika mm. Massor av lokala aktörer medverkar och visar hur de jobbar med hållbarhet i sin verksamhet – både på scen, i foajén och i Musikens hus.
Kom och bli inspirerad till en hållbar framtid! Gratis entré.
.
Detaljerat program kommer att finnas på vår hemsida:https://varmdo.naturskyddsforeningen.se Samt på Facebook: